Kontaktformular



Name:


E-Mail:


Homepage:


Kommentar:



Frauen 2. Liga
FC Therwil - FC Blau Weiss Oberburg   4-1
Samstag, 15.08.20 17:00h FC Schwarz-Weiss - FC Therwil
Frauen 4. Liga
SV Muttenz - FC Therwil   3-1
Sonntag, 30.08.20 14:00h FC Breitenbach - FC Therwil
Seniorinnen - Mixed - Team
Kein letztes Spiel vorhanden!
Noch kein nächstes Spiel bekannt!
Juniorinnen FF-15
Kein letztes Spiel vorhanden!
Sonntag, 23.08.20 11:00h FC Therwil - FC Breitenbach
« zurück weiter »
Poisson
Trainingsspiel SVM Ü50 - FFCT Ü30

- - -

Hallo Maruschka und Team

mir wurde uns freue emol e Mätchli gegen Euch z'mache. Es wurd einige vo unsere Speler nüd schade, emol e früsche Wind z'spüüre!

- - -
  Friday, 11. September 2009 03:32:22 PM
andrea weisskopf
merci an d fraue vom 2 für d gnesigswünsch.
es isch halb so schlimm wie vielicht alles usgseh het. bi uf jedefall ufem wäg zur besserig und gli wieder ufem fuessballfeld aztreffe.
viel glück für die witeri meischterschaft und nomol dankschön vielmol.
griessli
  Monday, 31. August 2009 08:15:35 PM
Stephanie
Gratuliere zum Sieg im Cup. Das isch ja rächt eidütig gsi :) Wiiter so
  Monday, 24. August 2009 11:02:42 AM
Heidy & Andrea
Mir wünsche allne FFC-Teams en gueti, unfallfreii und erfolgrichi Vorrundi.
Liebs Griessli.
Andrea & Heidy
  Saturday, 15. August 2009 04:25:41 PM
Präsi Silvio Fumagalli
Liebe FFC-Familie

Ich danke allen Helferinnen und Helfer, Turnier-OK-Mitglieder, dem FC Therwil und den Sponsoren für die grosse Mithilfe und Unterstützung anlässlich des 37. FFC-Turniers.

Silvio Fumagalli
  Tuesday, 11. August 2009 09:02:37 AM
Tanja Imhof
Liebe FFCT Mitglieder

An dieser Stelle möchte ich mich bei Euch allen verabschieden.

Eine schöne Zeit in Therwil geht zu Ende. Es war eine tolle und interessante Saison und für mein Team auch eine sehr erfolgreiche. Ich hatte eine Menge Spass mit Euch, doch nun wartet eine neue Herausforderung "FC Aarau U-18" auf mich.

Ich möchte mich bei allen bedanken, die mich in dieser Zeit unterstützt haben, vor allem bei Heidy und Andrea und natürlich bei Coco.

Euch allen wünsche ich eine erholsame Sommerpause und eine erfolgreiche und verletzungsfreie Saison 2009/2010.

Tanja Imhof
  Wednesday, 10. June 2009 11:08:57 AM
Beli
Hey Ladys

Freut mi mega, dass dir am Donschtig dä Match gege Riehe gwunne händ. :-) Leider hani nit chöne mit euch mitkämpfe aber i hoff am Mittwuch wieder!! Dä gwünne mir au no... ;-)
bis bald, liebi griessli twinni
  Sunday, 31. May 2009 12:34:34 PM
Bianci alias Pflänzli ;)
hey fraue vom 2 & ann!! ;-)
es isch eifach e geniale match gsi geschtr. het so richtig schpass gmacht mit euch z schpile. alli hän bis am schluss kämpft und sin fürenander gange. witer so!! =) nur schad, dass d jegge nit zum isatz cho isch. wär funny gsi mit ihre z schpile.. =)
danke an unseri vrletzte schpilerinne wo immr mit uns mitfiebere...
griessli
  Friday, 29. May 2009 11:34:25 AM
Sandrita
hey fraue vom 2!!! herzlichi gratulation zum geschtrige spiel. jetzt no de letscht match mueh mir gwünne den hämer saison guet beendet.
bi echt froh in therwil glandet zsi :o)
saludos y abrazos
Sandra Pol
  Friday, 29. May 2009 07:11:55 AM
Riccardo
Au ich möcht mi nomol bim OK und allne Hälfer vo däm Event bedanke! Isch e glungene Alass gsi und es schreit nach Wiederholig im nögschte Johr! Hoffentlich denn mit mehr Spielerinne vom Eins!
  Monday, 18. May 2009 03:58:28 PM
« zurück weiter »
Termine
02.12.2020
Därwiler Wiehnachtsmärt
Letzte/Nächste Spiele

Frauen 2. Liga

FC Therwil   FC Blau Weiss Oberburg
Tore Heimmannschaft Doppelpunkt Tote Gastmannschaft
FC Schwarz-Weiss   FC Therwil

Meisterschaft

FC Schwarz-Weiss - FC Therwil
15.08.20, 17:00 Uhr

Frauen 4. Liga

SV Muttenz   FC Therwil
Tore Heimmannschaft Doppelpunkt Tote Gastmannschaft
FC Breitenbach   FC Therwil

Meisterschaft

FC Breitenbach - FC Therwil
30.08.20, 14:00 Uhr

Seniorinnen - Mixed - Team

Kein letztes Spiel vorhanden!
Kein nächstes Spiel vorhanden!

Juniorinnen FF-15

Kein letztes Spiel vorhanden!
FC Therwil   FC Breitenbach

Meisterschaft

FC Therwil - FC Breitenbach
23.08.20, 11:00 Uhr

Neuer Eintrag ins Gästebuch vom FFC Therwil



Name:


E-Mail:


Homepage:


Kommentar: